میهنم ایران

میهنم بس ناجوانمردانه مرده است…

تقلب در نتایج آرا (گرفته شده از سایت رسمی انتخابات)

این عکسی که میبینید را من دو روز پیش به عنوان یکی از اولین نفراتی که برام ایمیل شده بود دانلود کرده و تست کردم, فایل Microsoft Excel (با فرمت xls) نیز دانلود شده و موجود است و در درست بودن تصویر شکی وجود ندارد (اگرچه به تنهایی هیچ اثباتی برای تقلب در انتخابات نیست):

تقلب در انتخابات قرار گرفته در سایت خود انتخابات

تقلب در انتخابات قرار گرفته در سایت خود انتخابات

پ.ن: این اشتباه به احتمال زیاد تا الآن از سوی مسئولین انتخابات برطرف شده است!

16 دیدگاه»

  كمند wrote @

از دست اين همه بي عدالتي و آدم هاي كثيف خسته شدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

  مردمي wrote @

دوستان عزيز………
بيايد دست به دست هم دهيم تا ميهن خويش را كنيم آباد
مي جنگم.
مي ميرم
رايمو پس ميگيرم

  تارا wrote @

سلام.
من هم مثل ديگر دوستان ابراز ناراحتي و تاسف مي كنم.
ما تا آخرين نفس و تا آخرين قطره ي خون مي جنگيم…….تا به آزادي برسيم.
آزادي كم ترين حق زنده بودنه.

خدا قوت

  حبيب wrote @

ما آزادي مي خوايمممممممممممممممممممممممممممممم

  ارغوان wrote @

از كتك خوردن به دست ماموراي ضد شورش خسته شدم…
همه ي بدنم كبوده…….
من ديگه بريدم.

  پسر ایران wrote @

دوست من، شما رو تاریخ به یاد خواهد آورد.

  a r a wrote @

برنده حتما ما خواهیم بود چون من دارم به آزادی ودموکراسی در ایرانمان فکر میکنم ودر آن روز حتما به بدن دردهای امروز خواهی خندید همانطور که من خندیده ام

  خسته از جنایتهای دولت نهم wrote @

مقصر همه این درگیریها و کشته شدن افراد بیگناه کسی نیست به جز احمدی نژاد.به امید روزی که سر این موجود کثیف و همه خایه مالای نجسش رو بالای دار مجازات ببینیم.به خدا توکل کنید

  Milad wrote @

اشتباه نشود, مقصر همه این درگیری ها احمدی نژاد نیست, مقصر همه اینها جمهوری اسلامی است!
کودتای احمدی نژاد بعد از انتخابات تنها دلیل شد که مردم تنفر خود از این نظام را نشان دهند..

به امید روزی که شر اسلام از ایران ما کم شود.

نیما.

  a r a wrote @

واقعا موافق هستم
تنها مشکل ایران عزیز ما وجود عنصر کثیفی به نام دین اسلام است که مردمان ایران زمین هنوز بر موضوع اشراف کامل ندارند وبا از بین بردن ریشه اسلام در ایران باید مملکت سکولار یا لاییک داشته باشیم

  زنده باد ايران wrote @

مدعيان آزادي مردم ايران همين 10 12 ميليون نيستن كه شما ميفرمائيد خواهان آزادين
اصلاً ميدونين آزادي يعني چي؟ كه خواهانش هستين
آزاديه سواي اين 10 12 ميليوني كه ريختنتو خيابونا همين جمهوري اسلامي ايران تا وقتي نفسم داريم تا پاي خون به كوري چشمه حسودا ازش پاسداري ميكنيم
حالا هي كور كوري بخونين

  پسر ایران wrote @

دوست من، یه ذره نامفهوم بود پیامتون. لطفا موضعتون رو واضح تر بیان کنید.

  amin wrote @

رهبر ما قاتل است ولایتش باطل است

  amin wrote @

همه دست در دست هم بزارید ما پیروز می شویم

  نیایش wrote @

سبز یا قرمز و آبی مهم نیست
مهم اینه که این حرفا اتحادمون رو از ما نگیره چون بدون اون اینا همش کشکه

  pouria wrote @

IRAN Will Win…


پاسخی بگذارید

