میهنم ایران

میهنم بس ناجوانمردانه مرده است…

چهره این مزدوران را به خاطر بسپرید

اسناد تیراندازیها ، شهدا و چهره مامورانی که مبادرت به ضرب و جرح مردم کرده اند:

  • YouTube – Western Media, Shocked by Brave Iranians
  • ضرب و شتم معترضان به نتیجه انتخابات دهم
  • این همان بی شرفی است که دوشنبه مردم رو به رگبار بست و حداقل ۸ نفر را شهید کرد. منتظر ما باش بی شرف مزدور...

    این همان بی شرفی است که دوشنبه مردم رو به رگبار بست و حداقل ۸ نفر را شهید کرد. منتظر ما باش بی شرف مزدور...

  • یک بسیجی بیشرف قمه به دست دیگه

    یک بسیجی بیشرف قمه به دست دیگه

  • سید حسن میرکاظمی, مسئول بسیج مسجد الهادی واقع در تپه شمس آباد تهران, مدیر عامل کارخانه دنیای فلز واقع در اتوبان کرج

    سید حسن میرکاظمی, مسئول بسیج مسجد الهادی واقع در تپه شمس آباد تهران, مدیر عامل کارخانه دنیای فلز واقع در اتوبان کرج

  • پ.ن: لطفا به لینک بالاترین رای + بدهید تا موضوع داغ باقی بماند.

    نوشته شده توسط میلاد.

    7 دیدگاه»

      ارغوان wrote @

    سلام…..
    من نميدونم بايد چه جوري با شما ارتباط مستقيم داشته باشم…..
    دنبال كسي هستم كه اخبار و محل تجمع رو از طريق تلفن بهم خبر بده.
    متاسفانه همه ي راه هاي ارتباطي قطعه و من هر روز بايد به سختي محل تظاهرات رو پيدا كنم.
    خواستم همراهمو بذارم ولي از خطراتي كه وجود داره ترسيدم.
    ممنون ميشم كمكم كنيد.
    (اين پيام براي نويسندگان وبلاگ نوشته شده.نه كس ديگه)

      پسر ایران wrote @

    سلام دوست من، اگر ایمیلی که وارد کردین ایمیل واقعی شما باشه، از طریق یاهو مسنجر با شما تماس گرفتم. لطفا جواب بدین.
    تشکر.

      ارغوان wrote @

    سلام.ممنون از جوابتون.
    من دارم ديوونه ميشم.
    نمي دونم ايميلي كه براتون فرستادم به دستتون رسيد يا نه….
    واي….واقعا اعصاب ندارم.
    بازم ممنون از وبلاگ خوبتون….
    الان كه همه ي سايت ها و وب ها فيلتر شده اينجا واقعا غنيمته…..

      ارغوان wrote @

    0936#######
    فكر ميكنم ايميلم به دستتون نرسيده…..
    انقدر اعصابم خورده كه ديگه صبرم تموم شده……

    — پاسخ:
    شماره شما دریافت شد ارغوان عزیز, ولی به دلایل امنیتی, به عنوان نویسندگان وبلاگ نمیتوانیم با شما تماس تلفنی بگیریم.
    برای امنیت خودتان نیز شماره را ویرایش کردم.

    اما اگر ایمیل شما درست باشد, از طریق یاهو مسنجر اخبار و اطلاعات درباره تظاهرات جدید را اگر دسترسی شما به این وبلاگ قطع شد و یا فیلتر شدیم, به طریقه PM به اطلاع شما میرسانیم.

    نیما.
    — پاسخ: سلام دوست من، همینطوری که نیما اشاره کرد، امکان تماس مستقیم با شما وجود نداره. به دلیل امنیت دو جانبه. ایمیل شما به دست ما رسیده، ولی به دلیل اینکه موانعی وجود داره، هنوز موفق نشدم که ایمیل رو بخونم، مطمئن باشید به محض باز شدن ایمیل، جواب شما رو ارسال خواهم کرد.

    ویرایش: دوست من متاسفانه ایمیل به دست من نرسیده. اگر ممکنه از طریق یاهو مسنجر با من تماس بگیرید.
    پسر ایران.

      ایران wrote @

    خدا لعنت کنه موسوی را
    هیچ کس مثل اون در این زمان به ملتش خیانت نکرد
    با دروغ بزرگ مردم را فریب داد وآن ها را به تقابل با قانون کشاند
    انشا الله خدا شرش را از سر همه مردم کم کنه

      شقايق wrote @

    مير حسين زنده باشي
    ملت برگ ايران با پايمردي اين ديكتاتور حرامزاده را سر جايش مينشانن
    به اميد ازادي ايراني

      هم وطن wrote @

    ما بايد تا انجا كه ميتوانيم با اين دولت مبارزه كنيم


    پاسخی بگذارید

